lørdag den 6. oktober 2012

1. formøde med Topas og fælles træning med Chris. Del 2 af 2

Mount Anna, Amager Fælled
Lige en hurtig kommentar fra mig. Problemer med at læse bloggen og har du en Windows computer med Explorer som browser kan jeg anbefale at anvende Firefox som browser. Desværre er der ellers ikke meget andet at gøre end at vente på Microsoft, da det åbenbart er et velkendt problem har jeg fået fortalt.

Tilbage til fortsættelsen af dagens program, fælles træningen med Chris.

En fælles træning jeg har været meget spændt på. For mit vedkommende både hvordan jeg ville klare mig fysisk og hvilken træning vi skulle igennem.

Efter en hurtig omklædning samt transport tur ud til Amager Fælled hvor fælles træningen skulle foregå. Vi mødtes næsten alle ude foran den indgang til Amager fælled, som vi havde fået besked på. Desværre var der nogen som ikke kunne deltage på fælles træningen.

Vi satte i et stille og rolig løb ind på Amager Fælled og ud til den høje bakke ”Mount Anna” eller affaldsbjerget. Mount Anna lyder bedre i mine øre end affaldsbjerg. En bakke jeg har set løbere løbe interval på i det ellers flade København, når jeg har været ude på mine gå, jogge og løbeture i området.

Bakketræning var også det vi skulle. Opgaven var ikke at sammenligne os med de andre, men følge vores eget flow, mens Chris kom med opmuntringer/peptalk. Jeg er sikker på, at dette også gav mulighed for ham, at vurdere os og komme med tilføjelser til vores træningsplaner.

For mit vedkommende synes jeg det gik meget bedre end til fælles træning i forbindelse med min Kilimanjaro bestigning. Der sat lungerne virkelig udenpå tøjet og benene var meget tunge.

Mount Anna, Amager Fælled
Efter træningen gik turen i et roligt løbetempo ud til indgangen, hvor vi mødtes.

Det har været super fedt, at møde de andre og jeg glæder mig allerede til næste formøde og til turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar