fredag den 8. marts 2013

En mindre top


Fotograf: Claus Boesen. Copyright: Anne Chen
Der har været lidt stille her på bloggen siden min tur til Aconcagua blev aflyst og jeg gik i tænkeboks.

Jeg er nu kommet ud af den. Det jeg i hvertfald kan sige er, at jeg satser på, at komme på tur i februar 2014.

Hvem rejsearragøren bliver og til hvilken destination er jeg ikke helt afklaret med.

Nr. 1 mulighed, selvfølgelig et forsøg på at bestige Mt. Aconcagua i februar 2014.
Nr. 2 mulighed, en bestigningstur jeg er faldet over hos Kipling. En pionertur til Columbia. Billederne derfra er helt fantastiske og turen lyder super spændende.

Bjerget i Columbia er godt nok ikke så højt som Aconcagua, faktisk lavere end Mt. Kilimanjaro og hellere ikke en af de syv toppe. Men er det i grunden så vigtigt, om det er det eller ej?! I min verden er det ikke. For mig er det en personlig oplevelse hvor der samtidig bliver flyttet grænser, i de absolut smukkeste omgivelser sammen med andre mennesker.

Begge tur jeg overvejer ligger lidt langt ude i fremtiden, nærmere et helt år. Så i mellemtiden tager jeg på en lille top på 3.776 meter her til sommer. Mere om den I næste indlæg.

I mens, træner jeg frem mod Aarhus halvmaraton. Udfordringen som jeg har døjet med et stykke tid har været en mindre skade i min højre fod. Det håber jeg nu er fortid, så løbetræningen nu kan genoptrænes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar