fredag den 21. december 2012

Glædelig jul og godt nytår


Jeg er ikke kommet nærmere en beslutning hvad angår et nyt eventyr eller bjerg.

Er fortsat i tænkeboks. Jeg har en masse tanker og ideer til hvad der kunne være spændende, at prøve kræfter med og oplevelser er på tegnebrættet, men intet afklaret.

Kan dog afsløre, at jeg har fundet lille delmål, for at holde motivation for den fysiske træning. En halvmaraton i Smilets by Aarhus den 9. juni 2013. Hvis nogen skulle have lyst til at deltage sammen med mig, er der mulighed for at nå at træne op til denne.

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at takke Astma-Allergi Danmark, Peak Performance og Polar Danmark for støtten i 2012.

Ønsker alle en glædelig jul samt godt nytår.

Billed lånt fra internettet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar