søndag den 22. marts 2015

sygdoms ramt

Med 3 uger igen til mit næste løb har jeg været nede med en ordentlig omgang influenza med det hele, og som har varet i næsten 1,5 uge. Det er godt nok længe siden at jeg har haft sådan en omgang med feber rystelser, kæmpe hovedpine, ondt i halsen, øm i hele kroppen, snot og hoste.

Astmaen har jeg heller ikke rigtigt kunne kontrollere, men har forsøgt med forøget medicin. Hoste er noget af det som jeg stadigvæk døjer med. Ind i mellem forsøger min krop at hoste lungerne med på. Rigtigt ubehageligt.

Hvad angår mit højre knæ, har det fået 100% hvile sammen med resten af min krop, under sygdom. Jeg tænker at blive 100% frisk er første prioritet, selvom 21,1 km er mindre end 3 uger væk.

Det er med en smule mental stress over kun at have løbet 12 km i marts måned indtil videre og kun 28 km i februar. Jeg ved at nogle af mine løbe venner, mener jeg kan gennemføre de 21 km på rutinen, da jeg mentalt kender distancen, men den manglende løbetræning generer mig dog. Heldigvis er cut-off timen (tiden til at gennemføre) til Rock ´n´ Roll 4 timer for den halve. Så jeg har en hel time mere end jeg ellers ville have haft.

Nu gælder det om at blive 100% frisk og tag genoptræning af løb og knæ langsomt. Samtidig skal der bestilles tid til en udredning af knæproblemet.

Mere om det i næste indlæg.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar