mandag den 6. april 2015

4. kontinent og udredning af knæ

Med ca en uge til mit næste halv maraton er løbetræningen og konditionstræningen så småt genoptaget. Det er helt tilbage til løb/lunte ture, spinningscyklen er taget i brug samt cross traineren i FitnessDK. Tempoet er langsomt for at skåne mit højre knæ som meget som muligt og at komme tilbage i form efter en ordentlig omgang influenza med efterfølgende landvarig hoste. 3 uger uden træning er det blevet til, og det kan mærkes på konditionen. Og timingen var ikke med i min plan.

Selfie fra en af mine små løbeture
Det gode, hvis der er noget godt ved influenza og manglende appetit er at vægten nu er ca. 1 kilo mindre end inden jeg blev syg og min plantar fasciitis (hælspore), i min venstre fod, nu næsten er væk.

Astmaen er nu også næsten under kontrol igen. Pulmicort 400 mg 2 x dagligt og Bricanyl ved behov er hvad jeg normalt bruger.  For at komme tilbage til knæ, venter første møde i den kommende uge, så må vi se hvad slagplanen bliver derefter.

3 medaljer fra 3 kontinenter og medlemsskab af de officielle 7 kontinenter
I næste indlæg vil jeg kigge lidt på hvad energi tilskud jeg tager med mig til løb i udlandet og en status report på hvordan det er gået til Rock n Roll marathon og halv marathon og selve ruten. Vejrudsigten siger allerede nu, at det bliver varmt, varmt som en dansk sommer dag med temp. mellem 26-28 grader midt på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar