søndag den 25. november 2012

Sygdomsramt og støtte


Siden sidst har jeg været sygdomsramt. Dette har sat min træning en smule tilbage,  men jeg håber på, at være tilbage på sporet snart. Specielt synes jeg, at det er svært mentalt med kun 2 måneder tilbage til turen går mod Argentina.

Som mange astmatikere ved kan sygdom være med til at forværre astma. Det har det også gjort i mit tilfælde.  Dog ser det ud til, at jeg igen har fået styr på den.

Apropos styr på astma, kan jeg se at Astmakurset for voksne i København nu er fuldt booket. Faktisk rart at se, at der er andre som også ønsker at vide mere om og behandling af denne sygdom.

Jeg tænkte faktisk på, om der måske skulle være nogen derude som kunne tænke sig, at støtte mit projekt økonomisk. Formålet er, at man som astmatiker kan det samme som ikke astmatikere så længe, at man er velbehandlet. Pengene vil gå direkte til Astma-Allergi Danmark´s generelle arbejde. Send en SMS ”astma” til 1919 og du støtter med 50 kr.


Hvad angår udstyr, grej og den slags er jeg kommet en smule nærmere det jeg ønsker, at pakke med til turen. Selvom bjergstøvlerne stadigvæk mangler.

Et lille udpluk af det jeg har fået samlet mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar