søndag den 30. juni 2013

2 uger til adgang

Nu er der to uger til turen går mod det japanske, hvor Mount Fuji venter med sine 3.776 meter over havet.  Vejret i Japan i juli er meget varmt og med høj luftfugtighed. Så jeg er spændt på, hvordan min astma reagere på den pludseligt temperatur- og luftfugtigheds ændring. Heldigvis har jeg nogle dage til at tilvende mig tidsforskellen mellem Japan og Central Europa og selvfølgelig temperaturen inden turen går opad.

Træningen lige nu har jeg ikke ændret så meget på, den består stadigvæk af et mix mellem styrketræning, løb og gåture med rygsæk på.

Mount Fuji er her for ganske nyligt kommet med på UNESCOs verdensarvsområder som er blevet erklæret bevaringsværdige. Man kan næsten se hvorfor med den næsten perfekte kejleform.

Foto lånt fra: My Tokyo Guide


Ingen kommentarer:

Send en kommentar