søndag den 5. januar 2014

Godt nytår!


Jeg vil starte med at ønske alle et godt nytår. Håber du/I er kommet godt ind i det.

Nu 6,5 måneder uden løb savner jeg faktisk at kunne løbe en tur. Jeg ved at i nogens øre lyder det helt mærkeligt. De fleste faktisk først det er fedt efter det er overstået.

Som de fleste har jeg år også et nytårsforsæt.  Jeg vil gerne af med de ca. 5 kilo jeg har taget på under perioden, hvor jeg har haft en skade i min højre fod. En skade jeg ikke havde forestillede mig skulle tage så lang tid at komme mig over. Dernæst vil jeg arbejde på at komme i nogenlunde form til VM i halvmaraton i København i slutningen af marts 2014.

Min anden tur i fitness centret i år var i går. Godt at se så mange mennesker, som ønsker en mere aktiv livsstil. Jeg håber mange vil holde ved og sammen med blandt andre mig komme i mål med lige præcis målsatte. 

Privat foto. Noget af mit løbeudstyr samt en Polar s3+ fod pod
Jeg må dog indrømme, at jeg synes det føltes hårdere end det plejede og min Polar pulsmåler or ur, RC3,  viste dog også jeg min krop arbejdede noget hårdere end den har gjort længe.  Jeg synes jeg havde lidt svært ved at få ilt nok under kredsløbs træninge, som pt. stadigvæk ikke er løb endnu indtil endnu efter endnu et check-up.

Så hvis du også ønsker en mere aktiv livsstil eller komme i form med astma, vil jeg forsøge at skrive om min oplevelse om at komme i form igen.

Til slut vil jeg afsløre, at år 2014 også vil byde på mit forsøg på at gennemføre et marathon. Mit allerførste af slagsen.

Flere projekter og eventyr venter.

Endnu en gang godt nytår og med ønske om et aktivt et af slagsen, selv med astma.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar