mandag den 24. september 2012

Få styr på astmaen


En af forudsætningerne for, at jeg kan forsøge at forfølge drømme og styret min eventyrlyst er for mig ret basalt. Få styr på min astma.

Dette er hele grundlæggende for, at jeg kan passe min træning og få nok kvalitetssøvn uden at blive forstyrret/generet af den.
 
I min verden handler det om, at have det så godt som muligt og ikke, at føle mig begrænset af astmaen, så jeg prøver at blive klogere på sygdommen og hvad jeg kan gøre for, i så vidt mulig udstrækning at undgå anfald.

Hvis du ønsker at blive klogere på astma afholder Astma og Allergi Danmark gratis kurser for voksne denne vinter 3 steder i Danmark. Se link for datoer og sted:


Jeg selv har planlagt, at deltage på det kursus som afholdes i København.

Nu til træningen, som har bestået af genbrug af træningsprogram og mængde. Lidt styrketræning, løbeture og gåture med rygsæk på.

Alt i mens de fysiske beredelser fortsætter, venter der snart vores første formøde og jeg glæder mig. Men mere om det i det næste indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar