lørdag den 8. september 2012

Topas pakkeliste

I min sidste blog lovede jeg, at vi skulle kigge lidt på pakkelister, min og den fra Topas.

Jeg har i mellemtiden besluttet, at udskyde min pakkeliste til lidt senere, for at blive bare lidt klogere på hvad jeg skal have med. Om ca. 3 uger skal vi, deltagerne på denne Aconcagua tur til vores første formøde med Topas og Chris.  Jeg glæder mig til at møde de andre og til at gense Jakob og Chris.

Da jeg jo lovede, at vi skulle kigge på pakkeliste, skal I ikke snydes for pakkelisten som Topas har på deres hjemmeside. Topas skriver ”Pakkelisten skal opfattes som en vejledning til, hvad man KAN medbringe til turen, og ikke som en liste over ting, som SKAL medbringes.” Det giver måske lidt en idé om hvad jeg pakker ned i min Duffel taske og rygsæk engang til januar 2013.



Hvad jeg beslutter, at skal jeg tager med til denne bestigning skal jeg nok fortælle om på et senere tidspunkt. Så må tiden vise, om jeg har pakket det rigtige og om jeg har for meget med.

Min 60 l rygsæk og et sæt carbon vandrestave

Siden sidste uge, er træning blevet lidt mere specifik. Vandreture/power walks med rygsæk og vandrestøvler på, moderat intensitet jogge/løbeture samt trappetræning er det blevet til. Igen denne gang fik jeg nysgerrige blikke, mens jeg løb 2 etager op og gik ned for kun, at gentage det hele igen. Alt imens, jeg kampsvedte og efterlod mig klare spor på hele trappen i fitnessDK Royal.
Opvarmning på romaskine
Astmaen har haft det helt ok, kun min krop har vist tegn på den ændrede træning, med tilsyrede benmuskler, specielt for mit vedkommende har den nederste del af lægmusklen været meget spændt efter træning.


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar