søndag den 16. september 2012

Tilvænning, udfordringer og fravalg af BodyAge test


BodyAge rapport efter testen

Gennem de sidste 3 uger eller en måned er træningsmængden langsomt blevet intensiveret og rygsækken blevet tungere. Alt sammen er foregået i et tempo hvor min krop kan følge med. Dog skal jeg sige, at det har været svært at spise nok. Det lyder måske for mange en smule underligt. Ikke at kunne indtag nok i forhold til energi output. Nogen vil sågar kalde det et luksus problem og ønske, at det var dem der havde den udfordring.

Derudover nærmere datoen for første formøde sig, hvor der er planlagt foredrag om turen, bliver kigget på udstyr og selvfølgelig fællestræningen.

I forbindelse med turen har jeg fravalgt at få lavet en BodyAge test, en test der er en del af denne pakke fra Topas. En test der skal vise min kropslige alder med min reelle alder, som et slags fotografi af nuværende tilstand på baggrund af forskellige målinger. Grundet til dette er, at jeg allerede i forvejen har et par stykker, så på baggrund af dette har jeg valgt testen fra.

Læs evt. mere om testen her:

Linket er ikke ment som reklame for stedet, men var det eneste jeg kunne finde på nettet, som gav et indblik i hvad en sådan BodyAge test består af. 

Hvad angår astmaen forsøger jeg fortsat at holde styr på den. En smule hosten indimellem er der, så det er vigtigt at minde mig selv om, at tage min forbyggende medicin, selvom jeg har det godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar