tirsdag den 3. maj 2011

forsøge på at bestige Kilimanjaro

Så er de fysiske forberedelser for alvor i gang i forbindelse med mit forsøg på at bestige Mt. Kilimanjaro i slutningen af juli 2011. Bestigningen skal foregå sammen med en dansk turleder fra Topas og coach Chris MacDonald.

Før påske havde vi (deltagere på denne tur) det første formøde ud af to møder med Topas og Chris. Det gav mulighed for, at hilse på de andre på turen, inden afgang i lufthavnen. Og ikke mindst at stille spørgsmål til Topas og Chris. Stemningen og motivationen var i top hos os alle.

På formødet gik det sådan rigtigt for alvor op for mig, hvad jeg havde kastet mig ud i. Sad med et sug i maven, da der blev vist billeder, mens Topas turlederne fortalte om turen. Selvom, turen for mig har været en ide, jeg har haft et godt stykke tid og har haft tid til, at forberede mig på, kom præsentationen af Mt. Kilimanjaro lige pludselig tæt på. Der var sat en dato for turen og jeg skulle med. Målet er nu allerede rykket et skridt nærmere.

Der var ingen vej tilbage.

En både lidt skræmmende og på en gang spændende udfordring. Ville jeg mon komme til at stå på Afrika´s højeste bjerg, som astmatiker?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar