søndag den 8. maj 2011

Træning og samvittighed


Træningen går godt, 6 x 1 time er det blevet til i denne uge, selvom det nogle dage kræver lidt ekstra viljestyrke at komme afsted. Det er nu hellere ikke alle dage, at jeg synes det er lige sjovt, må jeg indrømme. Men jeg har det godt med mig selv og har aldrig bagefter fortrudt, at jeg fik det gjort. Alt i mens, at målet rykker tættere og tættere på for hver dag der går.

Mentalt er jeg så småt ved, at vende mig til tanken om, at skulle bestige Kilimanjaro om mindre end 12 uger.

I den kommende uge vil jeg se på, hvad jeg skal have med på turen og jeg er ikke i tvivl om, at pakkelisten fra Topas vil være en stor hjælp. Hvis jeg kender mig selv, kommer jeg til at pakke om et par gange for at finde ud af hvor meget det fylder, inden jeg endeligt beslutter mig for hvad jeg skal have med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar