fredag den 3. juni 2011

Pakkeliste og træning

En del af min pakkeliste/indkøbsliste
Jeg er ved, at kigge på pakkelisten igen fra Topas sammenholdt med min egen liste over ting jeg skal huske. Synes jeg mangler noget eller nærmere, noget jeg har glemt at tænke på udover pas, kamera, myggespray, antihistaminer, astma medicin, faktor 40 solcreme, toiletpapir osv. Ja, toiletpapir. Jeg regner ikke med, at der er transportable toiletter på turen. Så det kommer nok til, at foregå "back to basic" med et hul i jorden. Smiler.

Grej, jeg nu har fået styr på:
  • vinter dunsovepose (hader at fryse)
  • super lette vandrestave
  • gamacher
  • pandelampe
  • huer (tyk windstopper fleece og løbehue)
  • handsker (windstopper og løbehandsker)
  • vandrebukser, kan laves om til shorts ved hjælp af lynlåse
  • alm. vandrestøvler med stiv sål og gore-tex membran
  • uld baselayer, langærmet trøje og bukser
  • overtræksbukser
  • windbreaker jakker
  • regnjakke
  • fleecetrøjer
  • ultra let dunjakke, som ikke fylder ret meget
  • vandrestrømper
  • duffel taske
  • tørposer i forskellige størrelser
  • tyndt therm-a-rest liggeunderlag
  • vandrerygsæk
  • plastik kop
  • drikke dunke og drikke system (nalgene)
Ting jeg endnu mangler:
  • solhat
  • kompressions pose til sovepose
  • therm-a-rest siddepude
  • store plastik affaldsposer til at holde alt tørt indefra
  • Toilettasken og medicin
Synes det begynder, at ligne en samling af udstyr til vandring på bjerget. Derudover kommer jeg helt sikkert til, at prøvepakke alt når vi nærmere os afrejsedato.

En del af grejet til turen
Træningen i denne uge er gået godt. Det er foregået med en væsentlig lavere intensitet end i sidste uge hvad angår kredsløbstræningen, og kun 4 x 1 time.

Jeg har fået testet powerwalk på løbebånd med en rygsæk på, iført løbesko og med en god hældning på løbebåndet. Det mest ideelle ville nok være test i vandrestøvler, men det er nok ikke en mulighed. Nogen har kigget mærkeligt på mig i fitnesscentret, og nogle få af personalet i FitnessDK Royal kender mit mål, da de har set mig træne med rygsæk og nysgerrigt har spurgt til, hvad jeg træner hen i mod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar